” Tu meraj0k ke mengaj0k? Hahahaha lucu Matyip.. ” – Netizen

Video Thr0wback Syeriv Samheizy Yang Buat Muka Ketika Dimar4hi Syatilla Melvin Mencuit Hati Netizen. Awat Mul0t Tu Macam Ikut Mul0t Bubu Cakap Matyip. Kelakar !!

Melihat wajah dan gelag4t anak kecil ini tak ubah seperti melihat bayangan Syatilla Melvin. Muka yang sama, perang4i yang sangat serupa buatkan dirinya digelar anak bubu. Syeriv Samheizy nama diberi buat permata hati sulung Syatilla dan Shaheizy Sam ini.

Mesra dengan nama Matyip di kalangan keluarga dan peminat, Matyip yang dilahirkan 9 Mei 2017 kini sudahpun berusia 3 tahun. Dengan usianya sekarang, Matyip dilihat membesar cukup sempurna. Didikan agama dan duniawi diberi sama rata oleh pasangan ini.

Mengimbau kenangan lama, Matyip sejak dari bayi lagi cukup comel. Banyak video dan gambar diambil ketika Matyip bayi disimpan sebagai kenangan sebagaimana pasangan lain. Bila melihat kembali video lama Matyip, ramai yang terhibur dengan si comel ini.

Menerusi akaun Instagram syerivsamheizy, telah dikongsikan satu video thr0wback yang menunjukkan gelag4t Matyip ketika dimar4hi bubunya. Matyip yang membuat muka menceb1k seakan-akan mahu menang1s di saat mendengar suara bubunya itu buat ramai peminat jadi ger4m bercampur ketawa. Comelnya Matyip!

Jom tonton video di bawah :

View this post on Instagram

Suatu ketika masa dahulu­čśé

A post shared by m a t Y i p (@syerivsamheizy___) on

Re4ksi Matyip ini mencuit hati netizen. Antara komen-komen mereka :

” Dia aj0k balik ke apa tuu.. “

” Alaaaa omeynye dia.. “

” Hahhahahah buat muka cute.. “

” Comel la hampaa. Ihh ger4m ni comey sangat. Meh VC sekali. Anak solehh.. “

” Macam dia aj0k ibu dia balik. Sebek 2 saat ja.. “

” Dari kecik sampai sekarang memang pandai buat kelakar ek.. “

” Tu meraj0k ke mengaj0k? Hahahaha lucu Matyip.. “

” Dia punya ceb1k tu tak boleh tahan… “

Lucu Matyip ni. Tengok mulut terkum4t kam1t macam mengaj0k cakap bubu je. Comel sangat kecik lagi dah pandai buat muka. Apa pun, kami di Berita Kopak berharap agar Matyip membesar dengan sihat dan ceria serta bahagia di samping keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG syerivsamheizy

Artikel ini disediakan oleh OH KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Oh Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..