” Terus kerut kening lepas kena tegur, comel lah Fateema ni.. ” – Netizen

Video Saharul Ridzwan Mengajar Anak Perempuannya, Fateema Azzahra Mengaji Raih Perhatian Ramai. Part Fateema Bebe1 Tu Comel !!

Momen melihat anak-anak membesar adalah saat yang paling terindah. Meskipun ada ibu bapa yang sibuk dengan kerjaya, namun tumpuan anak-anak perlulah menjadi keutamaan. Hal ini kerana, setiap saat kita bersama mereka, ia merupakan kenangan yang tidak mampu diulang lagi nanti.

Begitu juga yang dikongsikan oleh pelakon Saharul Ridzwan apabila dia ada berkongsi satu video dia bersama anak perempuannya, Fateema Azzahra. Menerusi video tersebut, Saharul sedang cuba untuk mengajar anaknya itu membaca muqaddam.

Gelagat anak kecil Saharul yang baru berusia 1 tahun lebih itu telah mendapat perhatian ramai. Manakan tidak, pada pertengahan video, Saharul ada meneg0r Fateema dan terus Fateema telah membuat mim1k muka.

Hingga kini, video tersebut telah ditonton lebih 300 ribu tontonan dan ratusan komen sejak ianya dimuatnaik ke Instagram. Part Fateema bebe1 panjang pada babanya tu comel sangat, alahai bijak betul anak Saharul ni yer.

Jom tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang terhibur setelah menonton perkongsian video oleh Saharul itu. Antara komen-komen netizen adalah :

” Mar4h Baba suruh mengaji ke. Semoga Fateema membesar menjadi anak yg solehah, seorang Hafizah.. “

” ALLAHumma aamiin aamiin aamiin, SubhanALLAH, Fateema comelnya. Kemain kerut dahi kat Babah dia ya.. “

” Hahaha, dia pulak yang mar4h kat baba dia . Semoga membesar jadi anak yang solehah ya sayang.. “

┬á” Terus kerut kening lepas kena tegur, comel lah Fateema ni. Bagus lah Saharul, ajar anak dari kecil mcm ni.. “

” Bebe1 apa tu Fateema, panjang betul mucung dia tu. Comel betul video ni, nampak Fateema bijak lah.. “

” Alhamdulillah, sejuk hati tengok Fateema belajar mengaji. Amin, insyaallah semoga Fateema mnjadi anak yang solehah.. “

” Ya Allah, comelnya anak perempuan babah, kejap ja masa kan. Ni siapa yang mengajar sebenarnya, haha Fateema ke babah.. “

Alhamdulillah, comel gelagat Fateema yang dikongsikan oleh babanya. Apa-apa pun, semoga doa Saharul buat puteri kecilnya itu dimakbulkan oleh Allah dan Fateema membesar menjadi anak yang solehah buat kedua orang tuanya. Aminn..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Saharul Ridzwan

Artikel ini disediakan oleh OH KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Oh Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..