” Hebat lah Kak Dayah punya skill, lain macam. Hehe.. ” – Netizen

Dayah Bakar Kongsi Gambarnya Ketika Menjadi Pengacara Di Sebuah Majlis Perkahwinan. Namun Gayanya Memegang Telefon Dan Mikrofon Cur1 Perhatian Ramai. Wow Lain Macam Dia Punya Skill !!

Nama pengacara Dayah Bakar ini sering menjadi perhatian ramai di laman media sosial. Lebih-lebih lagi sebelum ini, Dayah suka berkongsi kehidupan berada di luar negara menemani suaminya bertugas di sana sebagai pegawai tentera.

Namun, kini Dayah dan keluarga telah pulang ke tanah air. Mungkin ramai yang tahu, Dayah adalah merupakan salah seorang pengacara sebuah program bual bicara Borak Kopitiam. Gayanya yang petah mengacara dan bijak menyusun ayat juga sering mendapat pujian.

Meninjau di akaun Instagram, Dayah ada memuat naik gambar yang memaparkan dirinya menjadi pengacara ketika majlis resepsi pengacara Uyaina Arshad baru-baru ini. Namun gaya Dayah memegang mikrofon sambil memegang telefon menggunakan satu tangan telah mencur1 perhatian ramai.

Akui Dayah, kejadian tersebut tidak disedari oleh dirinya kerana kejadian tersebut adalah secara sponton. Ada yang menyatakan bahawa¬†yang ditunjukkan oleh Dayah itu bukan ‘biasa-biasa’ kerana tidak semua orang mampu melakukannya.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, rata-ratanya meluahkan rasa kagum mereka melihat gaya Dayah dan dalam masa yang sama, ramai turut memuji penampilan Dayah yang cantik mengenakan pakaian bertemakan Arabian. Antara komen-komen menarik adalah :

” Hebat lah Kak Dayah punya skill, lain macam, hehe. Cantik lah tengok Kak Dayah pakai ala2 Arab macam ni.. “

” Perempuan kan semua benda dia boleh pegang dlm satu tangan muehehe. Bukan biasa-biasa tau, power ni.. “

” Tu saya perati semalam, kalau saya lah mesti jat0h telefon atau mic tu, haha. Hebat lah pengacara sorang ni.. “

” Ni nama dia skill ketam, hehe. Bukan semua orang boleh t1ru gaya skill ni. Mahu mic tu jat0h timpa kaki sndiri, hahahaa.. “

” Lain maciammm Kak Dayah kita ni, dah lah hebat, lawa ter0k ar kak Dayah. Nampak dah macam betul2 minah datang dari tanah Arab.. “

” Kuasa women, jangan pandang rendah ok, hehe. Memang lah kalau dah rasa busy, tangan tu kalau boleh smuanya nak pegang serentak.. “

” Baru nak tegur, haha. Cantiknya Dayah, berseri-seri dah macam pengantin. Kena belajar skill ni nampak menarik dan sempoi.. “

Woww bukan biasa-biasa skill yang Dayah buat tu, memang patutlah mencur1 perhatian ramai. Apa-apa pun, semoga Dayah terus berjaya dalam bidang yang diceburinya dan bahagia bersama keluarga tercinta.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Dayah Bakar

Artikel ini disediakan oleh OH KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..