” Comelnya budak kecik ni bertudung, memang kl0n Ernie betul.. ” – Netizen

Gambar Anak Ernie Zakri, Nur Khawla Soleha Memakai Tudung Buat Ramai Yang Ger4m. Alololo Manisnya Khawla Bertudung, Nampak C0py Paste Ibu Sangat. Part Jambul Terkeluar Tu Paling Comel, Hehe !!

Kehidupan rumah tangga penyanyi Ernie Zakri dan Syamel semakin bahagia dengan kehadiran cahaya mata pertama mereka iaitu Nur Khawla Soleha. Ernie mahupun Syamel dilihat sering berkongsi perkembangan puteri mereka di akaun Instagram.

Terbaru, Ernie ada memuatnaik gambar bersama Khawla. Dalam gambar itu, Khawla kelihatan begitu comel memakai tudung yang berwarna sama seperti warna tudung Ernie. Gambar dua beran4k ini sekali lagi telah menarik perhatian warganet.

Ada yang menyatakan wajah Khawla memakai tudung saling tidak tumpah seperti wajah Ernie. Bukan itu sahaja ada yang terhibur melihat jambul rambut Khawla yang sedikit terkeluar daripada tudung dan berseloroh agar Khawla selepas ini akan terus istiqamah memakai tudung.

Sehingga kini, posting yang dikongsikan oleh Ernie telah menerima lebih 12 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram. Alahai Khawla memang c0py paste ibu betul lah. Semakin besar, semakin terserlah kecomelan Khawla.

Ikuti perkongsian di bawah ini :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, pelbagai respon diberikan oleh wargnet dan rata-rata mereka memuji kecomelan Khawla bertudung. Antara komen-komen menarik adalah :

¬†” Comelnya budak kecik ni bertudung, memang klon Ernie betul. Kejap betul masa berjalan, Khawla dah besar.. “

” Org dulu2 kata muka sepesen (muka sama). Kecik2 dah pandai pakai tudung. Steady je Khawla ni. Tak nmpk rimas punnn. Alah b1sa tegal biasa. Cantik dan comel ibu dan ank ni.. “

” Hmm just nak tegur, jambul pun aurat sistur. Moga istiqomah ya Khawla, hahahahaha, ger4m betul tengok budak comel ni.. “

” Hahahahahah Khawla concept¬† ‘saya masih belajar, doakan yg baik2 utk saya ‘ (sbb tudung kuar rambut lagi) .. “

” Alhamdulillah Khawla dah bertudung, hehe comel lah dia. Memang Khalwa copy paste Ernie betul, tak de yang tak sama, smua sama.. “

” Alololo comelnya Khawla, mulut tu paling ger4m tengok. Anak ibu betul lah Khawla, sebijik betul muka.. “

” Ni baru orang cakp c0py original, hahaha betul2 c0py ni. Khawla mini Ernie lah. Masyaallah semoga Khawla jadi anak yang solehah.. “

Pejam celik pejam celik, sekejap sahaja rasanya usia Khawla sudah pun 10 bulan sekarang dan tak lama lagi si comel ini akan berusia 1 tahun. Semoga Khawla terus membesar dengan sihat serta menjadi anak yang baik buat kedua orang tuanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG erniezakri

Artikel ini disediakan oleh OH KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Oh Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..